Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten min på 14 mnd begynte med kumelk for to mnd siden. Han liker det veldig godt! Men vil enda ha den lunken. Selvfølgelig har jeg prøvd kaldere og kaldere melk, men det går en grense for ham hvor kald den skal være, og da nekter han. Lite problem, jeg vet :) Men likevel; noen supertips? Har prøvd å la vær å gi ham melk, og tenke at han drikker det han får når han blir tørst nok, og det er kanskje måten å gjøre det på men jeg gir meg veldig fort... :) Vil jo så gjerne gi ham det han vil ha...:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141939980-%C3%A5-slutte-med-oppvarmet-melk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det her i huset også. Jenta vil nesten kun har lunkent, men det er jo varmt ute og da samsvarer det dårlig sammen. Har prøvd å gi kaldere og kaldere, men grensen for henne går et sted. Nå har vi kommet litt kaldere, men ikke nok. Har også lurt på hva jeg skal gjøre, men jeg har funnet utav at jeg tar det med ro..ikke tvinge henne i noe. Hun tar nok noe til seg hvis hun er tørst, om da det så er litt kaldere. Det må jo læres å drikke kaldt en eller annen gang. Det kommer da det kommer nok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...