*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Er det noen som vet? Gleder meg kjempe mye. :) 25juni er jeg 7 uker på vei, med kanskje tvillinger.
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 I uke syv er det innvendig ul, det er iallefall min erfaring. Hadde også innvendig ul i uke 13, fordi det da var det lettere å se lille sprell ordentlig. Lykke til!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2010 Tusen takk for svar :)
Meg1972 Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Gratulerer igjen og velkommen til "Gravide slitere"! Me hadde følge ved IVF-forsøk på same tid i mars - og tenkt no er me begge gravide :-) Fantastisk! Eg har slumpa til og utruleg nok greidd å bli gravid på naturmetoden. Dermed måtte eg avlysa fryseforsøket i slutten av mai:-) Eg har hatt innvendig UL i veke 6 og 7 pga at eg hadde småblødningar på dei tider. Heldigvis var alt normalt og me fekk sjå pulsasjon/hjarteslag på begge ULane! Det var kjekt å få bekrefta at det var noko i magen, for eg kjende meg ikkje akkurat gravid på dei tider. No byrjar eg å merka det litt på kroppen, er 8+0 i dag. Men ingen store plager enno. Lukke til vidare -det blir spennande om det er ein eller to i magen din!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Innvendig...morsom opplevelse selv om uke 12 overgår alt...da ser man hele barnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå