eliona Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Er det virkelig mulig å ikke vite at du venter tvillinger helt til 4 uker før du skal føde? Min svigerinne sier at de plutselig nå har sett at hun venter tvillinger, hun har vært på minst 3 ultralyd.
Tezz78 Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Helt ufattelig !!!! Hvordan det er mulig kan jeg ikke forstå!!! Hadde fått helt sjokk.....
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Er nok det. De kan ofte ligge bak hverandre og da er det ikke enkelt å se at det er flere. Ihvertfall hvis det er et ul apparat av eldre dato...
eliona Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2010 Ja kan ikke forstå at det skal være mulig, må jo kunne se to hjerter i magen på ultralyd, og høre det hos jordmor, tenker jeg. Hun har termin om 3 uker, men de sier jo at tvillinger ofte blir født før. Hun har bare hele tiden sagt at hun skal ha keisersnitt, fordi ungen(e) ligger i seteleie. Dette sa hun allerede i uke 16, men herregud den kan jo snu seg tenkte jeg. ikke noe vitsi å stresse med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå