Gå til innhold

Ang leker til barna,hva kjøper dere å hva ikke av brukte leker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn att kan leker vaskes så kjøper dere dem?Jeg ville ikke kjøpt feks brukte kosedyr vist den ikke feks kunne vaskes,hygiene er jo alt.Kjøper dere mest av leker som er av kjente figurer fra barne-tv?Å synest dere folk som selger brukte leker selger dem for mye når dem er likevel brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil nok si at om jeg skulle kjøpt måtte det vert vaskbart ja.

Jeg kjøpte litt brukt når mini var mindre(babygymmer, vippestol)

Det siste året har jeg ikke kjøpt brukte leker, men har solgt litt selv. Litt little people blant annet.

Det jeg selv velger å selge er ting som er nye for oss, og som ser bra ut og er i god stand. Da vil jeg mest sannsynlig ønske å selge det for halve prisen. Ikke mer, men heller ikke mindre. Men det er meg, jeg selger ikke ting som ikke er verdt å kjøpe eller jeg ville ha kjøpt selv- brukt.

Hva tenker du ang prisen folk tar?

Skrevet

Vi kjøper ikke brukte leker til junior. Han får stort sett bare nye ting til jul og bursdag så vi har ikke noe overforbruk.

Selger heller ikke leker,om jeg vil kvitte meg med leker/barneutstyr gir jeg det bort til venner/familie.

Sparer på det meste da siden dette er mitt første barn.

Skrevet

Vi har arvet noen leker. Har ikke solgt noen, men gitt bort.

Vi har en kasse med babyleker. Den har vi tatt vare på, slik at andre barn på besøk kan leke med (hvis det kommer småtroll)

Jeg regner med at hennes duplo, puslespill, bøker og dukker er slikt vi kommer til å ta vare på. Har jo noen ting som er forbruksvare (leire f.eks.) og det kommer vi til å kaste når det blir tørt.

Mange av lekene nå er jo slike som varer i mange år. Regner med at mye er slitt ut til da.

Skrevet

Leker som kan vaskes er jo helt greit å kjøpe og hele leker så ikke barna skader seg.

Vi har ikke kjøpt noe da jeg har to gutter på samme alder og da sier det seg selv at de får mye gaver som de kan bruke sammen. Jeg ønsker heller ikke ha ett overfylt hjem. Men om jeg skulle trengt noe hadde jeg ikke vært redd for brukt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...