Gullklump i magen<3 Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Eg har laga ein tråd tidligare om det store fokuset på det negative/skumle/farlege ved graviditetane våre, og at eg skulle gjerne ønske vi òg kunne prøve halde eit litt positivt fokus midt opp i alle bekymringane, osv! Derfor foreslår eg..... *trommevirvel*...... At vi kunne laga eit heilt nytt forum som kunne heitt "Solskinnshistoriene"!! :-) Det kunne vi vel trengt, jenter??? Er nokon med meg?? Dei fleste av oss har lest opp og ned og i mente om alt som kan gå gale, og alle slike bekymringar er jo ikkje bra for spirane våre.. Dersom vi hadde kunne klikka oss inn for å lese om solskinnshistorier og positive opplevelser på EIN OG SAMME PLASS, så hadde vel det vore supert???? :-) Er nokon med meg??? Vi trenger litt solskinn!
Snellamedto Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Ja!!! I'm so in!! Jeg er forøvrig en av de kjempepositive som har skikkelig på følelsen at dette kommer til å gå bra, enn så tidlig jeg enda er på vei. Desto større fallhøyde, men jeg lever i den troen at det er kjempeviktig å tenke positivt for at positive ting skal skje :-)
AS3* Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Helt klart en strålende idè Kan begynne med å lese denne: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/svangerskapet/article511441.ece
InsomNina Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Så enig så enig!! Jeg er overbevist om at dette kommer til å gå bra. Tenker ikke på alt som kan gå galt jeg. Det er jo heldigvis mye sjeldnere enn de svangerskapene som går bra. Jeg er gravid (!) og i løpet av neste februar er jeg mamma til et lite knøtt. Jippi!!
Rime Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Dette er jeg helt enig i også. Jeg er også en av de som våkner hver dag og føler meg som den lykkeligste og heldigste personen på jorden, utenom samboeren min da, for det er vanskelig å slå den lykken! Hehe! Det burde være mer fokus på det positive, jeg har hatt det helt supert til no, ikke sjuk eller noe, bare litt trøtt, så kanskje det er lettere for meg å være positiv. Men jeg er så utrolig taknemlig for at vi skal bli foreldre og akkurat no kunne ikke livet vært bedre! Jeg elsker forandringene som skjer i kroppen min og gleder meg til den dagen jeg skal føde og endelig skal få lov å bli kjent med den lille som vi har skapt sammen!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå