Dagfrid Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jenta vår er 6 mnd på mandag og ruller fortsatt ikke, verken rygg-mage eller mage-rygg. Går veldig ofte over til siden og strekker seg etter leker osv, men når hun ikke får tak i dei bryr hun seg liksom ikke om å prøve noe mer. Bør vi bli bekymret? Kan legge til at hun er veldig sterk ellers, har alltid vært veldig sterk når hun ligger på magen, åler bakover, vil opp og sitte (ikke ligge i fang).
Gjest Kira06 Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde nok ikke blitt bekymret over det, når hun viser god utvikling ellers. Datteren min begynte ikke å rulle før hun var på den alderen, ihvertfall ikke bevisst:) Ser at det er flere på barselgruppen min som har barn som enda ikke ruller (de er mellom 9 og 7 mnd), men som er sterke på andre ting. Frøkna her begynte f.eks ikke å åle seg fremover før i forrige uke, og hun er 8,5 mnd. Men vet om flere som har "øvd" litt med babyen sin, dvs hjulpet dem over når det ser ut som om de halvveis ruller. Og etter en tid med hjelp, så har de skjønt at det er sånn jeg skal gjøre. Så hvis du føler at det kan være noe, så går det jo an å prøve. Uansett, jeg hadde ikke vært bekymret:)
Dagfrid Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2010 Nei, er ikkje bekymret nå Rullet faktisk fra rygg til mage i dag, skjedde sånn plutselig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå