Gå til innhold

De neste dagene blir laaaange og vonde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd på tirsdag for første gang... Og fikk beskjed om å komme tilbake dagen etter. Viste seg at babyen har en hjertefeil. Tok en fostervannsprøve så venter på svar på den, og legen skulle ringe meg over helgen. Har prøvd å si alt dette til barnefaren,men han kunne ikke brydd seg mindre om dette. Blir koko av dette her. Er så vanvittig vondt. Fikk beskjed om at når hun blir født så kom hun til å bli operert på rikshospitalet. :( Måtte bare lufte tankene mine litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,så trist for deg. :(

Heldigvis er det kanonflinke å operere idag,og de fleste hjertebarn blir helt frisk igjen,om det er noen trøst.

Om barnefaren bor sammen med deg,og ønsker seg dette barnet så er jeg sikker på at han bryr seg.

mange mannfolk lukker seg når de får dårlige nyheter..og skjønner at det er frustrerende,men gi ham litt tid så kommer sikkert praten i gang.

tror ejg.

Skrevet

Ja,heldigvis så er de flinke i dag. Så tror nok det går bra. Bare ikke fostervannsprøvene viser noe mer. Er DET jeg er redd for. Barnefaren fant ut i påsken at han ikke ville ha en ny unge likevel. Så han stakk-han gjorde det til og med slutt over en SMS. Og det var han som gikk rundt og sa til venner og kollegaer at vi skulle ha baby. SÅ skjønner ingenting. Det var plutselig ikke plass til oss i livet hans. Og ikke gidder han å svare på hverken telefon eller sms. Forbanna tullingen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

tenk positive tanker :) Leger nå til dags klarer det utrolige :)

bruk heller familie og venner til støtte rundt deg, ikke bruk mer energi på barnefaren om han ikke svarer og overser deg. Det er ikke noe du trenger i livet akkurat nå.. Bruk de som betyr noe rundt deg og snakk med dem, da føler du deg bedre selv også :)

gode ønsker og tanker til deg:)

Skrevet

Se i postkassa di. Jeg sender deg mailen min , legg meg til på msn om du vil eller send meg en mail . Jeg har vært med på akkurat det samme denne uken . Er ikke på barn i magen lenger , men fikk beskjed av ei venninne her inne at du hadde skrevet det.

Jeg fikk den vonde beskjeden på torsdag om hjertefeilen på babyn. Tror det hadde vært ålreit å snakke litt sammen ... ?

Skrevet

Hei!

dette var et trist innlegg, håper de ikke finner noe mer på fostervannsprøven! men om det er noen trøst har min mann et barn med hjertefeil, medfødt, og det er ikke noe som vises i det daglige. barnet er både sundt å friskt, er opperert på rikshospitalet for noen år tilbake. og alt ser bra ut etter det:) ønsker deg alt godt og lykke til med babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...