stratosen_er mamma_ Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 f.13.04.83 Ser dere når jeg blir gravid igjen??? og evt kjønn og om jeg føder vanlig eller ks?? er så spent..føler at d kan skje når som helst samtidig som jeg føler at d kan ta litt tid... håper dere kan se på meg;) klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 får opp at du blir gravid i aug med ei jente.
Tante_Esel Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 får opp tidlig høst jeg... sept tenker jg... evt blir gravi i august, postest i sept... tror du får en gutt jg... ser du når jeg blir gravid?og kjønn...
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2010 hei adine, vanskelig å se på deg, føler at d ligger en hindring der, og når den er forsvunnet så ordner ting seg fort...klarer ikke se hva det er nå desverre (er litt ute av trening:S) men jeg føler at du da får ei jente...ser ut til at hun kommer i 2011 en gang men ikke sikkert d blir før litt utpå året... Føler du fortsatt graviditet på meg til høsten? skulle ønske spiren satt før men, får vel bare vente da... Klem
Tante_Esel Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 hei ja føler fortsatt høst på deg asså... kan hindringen være en tett eggleder kanskje?? er til utredning nå.. og har bare en eggleder... gyn sa den jeg hadde igjen mest sannsynlig var tett og defekt også... så nå er jeg engstelig for at det blir ivf på oss... ser du noe om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå