Gå til innhold

Noken med rfaringer med agnus castus / kyskhetstre?

Anbefalte innlegg

Har fått so lange syklusar, den lengste opp i 39 dagar. Eggløysning kjem på dag 20-23, noko som også er seint. Starta opp med agnus castus no for å sjå om det kan korte ned på syklusen, og stabilisere den meir. Siste syklus var på 36 dagar. Noken som har erfaringar med denne type medisin? Akupunktøren eg går til va positiv til denne, og synes eg berre måtte prøve den.

Har no prøvd å bli gravid sida oktober -09, og er begynt å bli ein smule utålmodig.. Litt "smålei" venninder som heile tida spør om korti eg ska få små, når det einaste dei treng å gjere er å ta ein EL test og få full klaff på fyrste forsøk omtrent...! Dei meinar ingenting vondt med det, men det stikk litt likavel....

Håpar det kan klaffe om ikkje so lenge:)

Fortsetter under...

Jeg brukte det når jeg prøvde å bli gravid sist. Mitt problem var korte sykluser/korte lutealfaser, og bla spotting siste dagene i lutealfasen.

Ble gravid etter å ha brukt Vitex(kyskhetstre) i knappe 4 mnd. Jeg hadde på disse mnd opplevd gradvis bedring av syklusen min. Først normal lengde, så mindre spotting, og så lengre lutealfase, og til slutt graviditet :-).

Jeg tok også Pyridoksin(vit B6) i ganske stor dose, som også skal være med på å stabilisere syklus. Men jeg har mest tro på at det var Vitex'en som hadde virkningen.

B6 skal også være effektivt mot svangerskapskvalme, så ikke så dumt å ta det i forkant av graviditet. Jeg var minimalt kvalm, og hvem vet, kanskje det var pga B6.

Jeg sliter med litt ustabil syklus og kort lutealfase nå etter graviditet og fødsel også, og har Vitex og B6 på vei i posten i disse dager(jeg bestiller fra Danmark). Så er spent på om jeg vil få hjelp denne gangen også. Planlegger ikke ny graviditet riktig ennå, men satser på å ha alt på stell når vi begynner å prøve igjen til høsten en gang :-)

Kjekt å høyre at du hadde effekt av dei :) Er lov å håpe på at det kanskje kan bedre seg med meg også då.

Vitex er vel navnet på den typen du brukte? Har Agnus Caxstus frå Nycomed, reknar med det er samme medisinen... Kor i Danmark du bestiller ifrå? Kostar ein del når eg kjøper dei på vanleg apotek her i Noreg såg eg...

Hmm, Vit B6 var ikkje dumt, mulig eg skal prøve på det også :-) Berre tanken på svangerskapskvalme gjere meg dårleg, sjøl om eg skal no gjerne klare meg igjennom det ;-)

Du må ha masse lykke til når de startar prøvinga igjen! :-) lurt å ha alt på stell til den tid, slepp litt ekstra stress då:)

Vitex er dyyyrt i Norge ja. Da jeg brukte det sist var det ikke tilgjengelig i Norge enda, så derfor bestile jeg fra Danmark. Og når jeg såg prisene nå når man får det i Norge, fant jeg ut at jeg bestiller fra Danmark igjen.

Jeg bruker tinktur, da det tas lettere opp i kroppen, samt at det er billigere og varer lengre enn kapsler. Jeg brukte kapsler kun den første mnd sist.

Jeg bestiller fra en helsekostbutikk, www.helsekosten.dk

Får bruke opp den pakken eg har frå Nycomed fyrst no då, og so bestiller eg nok frå Danmark eg også. Spennande å sjå om det kan virke på meg også, lei av å ikkje ha nokonlunde stabil syklus.

Takk for gode tips :o)

• 7 måneder senere...

Annonse

Heisann! :)

Nei, dessverre har det nok ikkje funka heilt for meg enda :( Har korta ned noken av syklusane mine trur eg, så eg har fått 2-3 syklusa på 27-28 daga, men det kan jo vere tilfeldig også. Ingen positiv test enda, ikkje ein skyggestrek eingong! :(

Meeeen, det skal vere sagt at eg har også endometriose, som ikkje akkurat gjere det lettare... Så vi er i gang med utredning i det offentlege, og godt mulig det blir IVF på oss.

Har du prøvd vitex / agnus castus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...