Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jøss, det har virkelig gått over 12 uker her. Har greid dette første stadiet! Det er helt utrolig Lykke til dere andre også. Sees på 2. trimester!!!
..snøklokke.. Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Huff, du skremte meg med den overskriften! Godt det går bra:) Jeg er også over i 2 tri nå. Helt herlig:))
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Jeg husker dere to fra bli gravid I morgen kommer jeg etter, helt herlig å ha nådd denne milepælen
Cat&Gullungene Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Så bra, da kommer du jo inn til oss på 2 trimester da!!! ;-) Jeg er 23+0 i dag, og husker nicket ditt veldig godt fra Bli Gravid ;-) Vi prøvde også veldig lenge (drøyt et år), så vi var nok oppe i en 15 pp vi også, akkurat som dere. Men det er fullstendig glemt nå!! Velkommen over da! :-)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2010 Takk for det! Sees på 2. trimester. Det er nå ting kommer til å skje!!!!! Glemt er den lange prøvetiden ja.. Det ordner seg til slutt Riktig god sommer folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå