Gå til innhold

I hvilken uke kjente du liv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 16 nå, ikke kjent noe konkret enda. Og husker ikke når jeg kjente det med snuppa i sist svangerskap.

Venter på ett tegn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente liv i uke 14 sist, og uke 12 denne gangen- helt herlig=)

Skrevet

17 første gang, 19 denne gangen..

Skrevet

Var i uke 15 denne gangen, dette er min 3. :) Med de to andre var jeg lenger på vei før jeg kjente noe.

Skrevet

Jeg er førstegangs og kjente liv for første gang i uke 19.

Skrevet

Hei!

Jeg kjente liv i uke 16-17. Er nå i uke 27, og det er FULL fart. Var på kino i kveld, og holdt hånda på magen, og det var myyyye romstering. Veldig hyggelig! :D

Skrevet

Tror jeg var over 20 uker med førstemann før jeg kjente noe, men denne gangen kjente jeg liv i uke 18 :)

Skrevet

Jeg kjente små bobler av og til tidlig i svangerskapet, men ordentlig liv kjente jeg faktisk ikke før ca uke 23. Jeg har ikke morkaka foran heller, så det er veldig ulikt når man kjenner det første gang.

Skrevet

Dette er min første, kjente liv for første gang i uke 16, kjente det utenpå bare 4 dager senere. Men så tok det lang tid før neste gang jeg kjente utvendige spark, til tross for mye innvendig aktivitet hver dag siden....

Skrevet

jeg er 22 uker i dag.. og kjente liv for første gang for kun et par dager siden (har morkaka foran..)

Skrevet

Jeg er førstegangs, men har kjent "noe" bevege seg inni der siden uke 15. Ble enda tydeligere i uke 17-18. Utenpå kjente jeg første dunket i slutten av uke 19. Nå er jeg snart 22 uker og fryder meg hver dag over jevnlige dytt som blir kraftigere for hver dag. Det kan nok fort bli litt vondt når han vokser seg større og tar i mer, ja :)

Skrevet

kjente liv for første gang i uke 15 forrige gang. er nå 13 uker på vei og kan ikke si med sikkerhet at jeg har kjent noe enda.

Skrevet

Jeg kjente de berømte sommerfuglvingene når jeg var 13 uker. Først tenkte jeg at det ikke kunne være fosteret,men de samme bevegelsene/følelsene har bare blitt sterkere og sterkere ettersom tiden går,så det var nok det ja. :)

Nå er jeg 21+0 og kjenner ganske kraftige spark hver dag. Faktisk er noen av de rett "ubehagelige",og jeg kjenner jeg er spent på fortsettelsen.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...