Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Noen som har en slik en? Er den bra? Vurderer å kjøpe meg siden de ser så tøffe ut
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Vi har. Helt grei, men ville ikke hatt den som eneste støvsuger.
It's all about me Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Vi har en i hver etasje til smuler og all dritt som blir dratt rundt daglig, lurer på hvordan vi klarte oss uten før. Men må ha en stor støvsuger i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Hvorfor må man ha en til støvsuger utenom denne? Vi har en lignende, bare vår er poseløs og litt mindre. Funker som bare juling, og vi har KUN den.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Hvis du er vant til en kraftig kvalitetsstøvsuger, så er denne bare dritten i forhold. Spørs hvor mye av skiten du faktisk vil få opp fra gulvet...
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har hatt. Synes den så snasen ut, men var veldig lite fornøyd med sugeevnen så jeg ga den bort. (JA jeg sa til den jeg ga den til hvorfor jeg ikke ville ha den lenger:) )
Gjest Edemuli Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Jeg bruker min mange ganger om dagen, med to ettåringer blir det mye smuler. Veldig grei til småting og slippe den lange slangen på sentralstøvsugeren. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå