Verbena Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Det kom min 4,5åring inn å lurte på i ettermiddag. Og samtalen ble sånn her: Jeg: "hvorfor lurer du på det?" Han: "for at storebroren til xxx og kompisene hans(13-14åringer) sa at du var det" Jeg: "å ja, det betyr bare at de synes jeg var en fin mamma" Han: "ok, de er litt rare!" Så forsvinner gutten ut igjen og jeg gikk inn på soverommet der vinduet står åpent og da hører jeg dette fra gutten min som tydeligvis har gått rett bort til de store gutta. 4,5åringen: "det er greit at dere synes mamman min er fin altså, men hun er opptatt!" 13-14åringene flirer litt og forsvinner for jeg hører ikke mere. Så kommer mine gutter + xxx inn hit for å leke og 1time senere kommer storebror for å hente han. Gjett om det var en meget rød 13åring som sto der når jeg åpna døra! Syntes litt synd i han der han sto å studerte skoene sine samtidig som han sa at lillebroren skulle hjem.
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Mom I`d Like to Fuck. Synes nå tretten år var i tidligste laget for sånne uttrykk da, om de i det hele tatt skjønner hva det betyr (Noe de kanskje gjorde, siden han var så flau ) For øvrig så mener mannen her i hus at det betyr "Man, I Love Fishing."
Verbena Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2010 MILF er et akronym for det engelske slanguttrykket Mother(s) I'd Like to Fuck («Mor (mødre) jeg kunne tenke meg å knulle»). Betegnelsen brukes om attraktive, erfarne og «modne» kvinner, for eksempel i 30- eller 40-årene, altså i motsetning til ungdom, men ikke nødvendigvis mødre. MILF skal være et gammelt begrep, men fikk en videre utbredelse gjennom den amerikanske filmkomedien American Pie fra 1999. MILF-kvinnen fra denne filmen er «Stiffler's Mom», moren til en av hovedpersonene. Begrepet er også registrert brukt som ungdomsslang i Norge. Er beskrivelsen man får på wikipedia, men den brukes av tenåringer om alle mødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå