AS3* Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg er førstegangs og veldig spent ) 4 uker på vei med et nøye overveid og planlagt lite barn. Satt på første forsøk! Føler meg utrolig heldig, men er veldig klar over at mye kan skje ennå. Foreløpig er det bare moro. Kjenner det murrer og pumper litt nederst i magen, men det er nesten bare som en god kribling. Føler meg nesten forelska - tror jeg elsker den lille klumpen allerede nå Alle er forskjellige - hvordan har DU det?
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har det egentlig ganske greit *bank i bordet* Har litt ømme pupper, og eg fryktelig trøtt om dagen, men foreløpig ganske ok form Hva med deg?
InsomNina Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Jeg venter også førstemann, og den satt på andre forsøk! Har ømme pupper, mye smerter i magen og er veeeldig trøtt. Likevel er jeg i kjempehumør. Bare smiler for meg selv hverdag. Ingen utenom meg og samboer som vet enda.. gleder meg sånn til å fortelle det. Er 5+5 idag
Trollmor til 2 Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Jeg venter nr 2, som satt uten at vi egentlig prøvde.. Har gått på p-piller siden 3 mnd etter forrige fødsel (i 2008) og kuttet ut dem i mars tror jeg det var. I april fikk jeg mensen og ca 7 mai var det to celler som kolliderte gitt. Jeg har det egentlig helt supert! Har ikke spesielt vondt, har ikke blitt sånn voldsom kvalm enda og jeg gleder meg utrolig over graviditeten. Men jeg er så forferdelig utålmodig.. Jeg vil så veldig gjerne bli synlig gravid, kjenne liv der inne og ikke minst kunne strutte med magen og vise hele verden dette fantastiske mirakelet! Også er jeg utrolig hormonell. Føler at jeg kan eksplodere for ingenting. Jeg er også 5+5 i dag, så jeg lurer på om hormonene skal vre med eller mot meg gjennom resten av svangerskapet =P
Dette er lykken på jord! Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Dette føles også som en stor lykke! Jeg har en gutt på 6 år som nå skal bli storebror. Vi prøvde vel egentlig ikke, men har heller ikke brukt prevansjon de siste mnd, så vi har jo lekt med tanken. Jeg gleder meg så veldig til å fortelle folk det! Dele gleden! Og ikke minst fortelle lillegutt at han skal bli storebror. Formen går nedover, jeg er nå 6+6 og kvalmen siger innpå dag for dag. Ellers har jeg jo de "gode" svangerskapssyptomene som ømme pupper, murring, humørsvingninger og trøtthet. Som det skal være
Junifrue Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Førstemann for meg, er 4+4 uker på vei nå. Startet prøvinga i februar, så selv om jeg underveis syns det gikk litt treigt syns jeg nå det gikk kjempefort. Er lykkelig over å ha blitt gravid, men er nok fortsatt ganske vantro. Har de siste dagene blitt ekstremt trøtt, noe som ikke er moro, men det er hvertfall et symptom, er litt lettere å føle seg gravid da:)
linn_85 Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 siden jeg ikke har tenkt tanken på at jeg er gravid før i dag så har jeg vel ikke så mange symtomer=) Jeg er trøttere enn vanlig, hatt vondt i magen og har sykt tørre lepper og tenner:/ er det normalt eller?
magica fra tryll Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Har det egentlig ganske slitsomt om dagen. Småkvalm hele tiden og legger meg før kl 20.00 hver kveld;) Er 9 uker idag, så det gir seg vel snart håper jeg. Og så har jeg 5 barn fra før...hehe..så litt mer å ordne med enn jeg har energi til akkurat nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå