*En rosa og en blå* Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Positiv test i går, og jobbintervju i dag. Vil meget mulig få et kjempebra jobbtilbud som blir vanskelig å takke nei til, men har samtidig 3 mnd oppsigelse der jeg er nå. Så jeg vil være 3-4 mnd på vei når jeg begynner i ny jobb... ;-P
AS3* Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Det skal heldigvis ikke ha noe å si så lenge vi bor i verdens beste land Du har jo jobbet sammenhengende, og får de pengene du trenger. Du får vikar i den jobben du har og kan komme tilbake til den samme jobben etter permisjon. Det er såklart et moralsk dilemma. Men det kunne jo vært at du ikke visste det ennå... :-) Lykke til på jobbintervju!!
*En rosa og en blå* Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2010 Hva?! Nei..., jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var over 2 mnd på vei, jeg! Så rart... ;-P Hihi, noen hvite løgner er helt ok! Takk! :-)
Mammatilfinesmå Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har samme problem. Er 5 uker på vei og var på jobbintervju i går. Jeg fikk jobben, som lærer, og begynner til høsten. Når skal jeg si det til sjefen??
*En rosa og en blå* Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2010 Gratulerer med ny jobb, iduspidus! ;-D Jeg fikk telefon om at jeg får endelig svar på mandag. Spennende! I mitt forrige svangerskap så fikk jeg ikke mage som syntes før jeg var ca 4-5 mnd på vei, så du trenger jo ikke si det egentlig før det begynner å synes. For min del er jeg veldig spent på når magen vil begynne å vise, for de sier jo at den ofte kommer tidligere med nr. 2. Men, men, så lenge kontrakten er underskriven så kan de ikke gjøre noe med det lell. Og selv om vi blir borte et lite år, så kommer vi jo tilbake og deler vår kunnskap med dem igjen etter permisjonen! ;-) Jeg synes det bare er litt ekkelt... Føler meg litt ussel, liksom, men hva skal man gjøre da? Spiren er der, og det er jo ikke ulovlig å bli gravid på noen måte! :-D Lykke til.
InsomNina Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Jeg er også ny i jobben min (3 mnd) og er 5+5 idag. Så jeg var jo ikke gravid da jeg begynte, men satte i gang og prøve så fort jobben ble min. Hehe.. men sånn er det jo for oss jenter.. det vil alltid være en sjanse for graviditet, det vet arbeidsgiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå