Gå til innhold

Jeg er gravid!!! og i sjokk

Anbefalte innlegg

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Jeg fikk positivt test igår og jeg er helt i sjokk!!

Dette var virkeligen ikke planlagt og jeg vet ikke hva jeg ska føle?

Jeg er glad men og redd og vet ikke hvordan jeg ska komme meg igjennom en hel graviditet?

65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. gratulerer? :-)

Hvor gammel er du og barnefaren?

Er dere sammen?

Hvor langt er du på vei?

Jobber du, studerer eller arbeidsledig?

Har du barn fra før?

Dette ordner seg, vettu!!

Økonomisk finnes det mange støtteordninger uansett situasjon

Og når du har kommet deg gjennom graviditeten skal du få hilse på et helt nytt lite menneske som betyr alt i hele verden!

Et oppmuntrende klaps på skulderen fra nygravide meg som bare bobler over av gode følelser. Håper det smitter litt :)

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

jeg er 25 og han er 28 vi har en liten fra før,vi bor sammen og ska gifte oss snart, jeg har ikke haft mitt utdrikkningslag enda og føler at det ikke passer=( vi planla vårt første barn og dette kom heilt ut av det blå!!!

Jeg er nok fortsatt i sjokk tror jeg,

Jeg er jo otroligt glad og selfølgelig men vet ikke om jeg klarer å føde en gang til=(

Tusen takk for støtten=)

Det hjalp litt=)

Skrevet

Hvis fødselen er problemet, bør du ta kontakt med jordmor så snart som mulig og be om hjelp! Ved mange sykehus finnes det fødselsangst-team som hjelper deg til å finne ut av de vanskelige tankene.

Det er jo ikke noen katastrofe om du endrer planene og har et alkoholfritt utdrikningslag, det kan sikkert bli vel så gøy? Og å gifte seg med kul på magen er bare koselig, det er mange som gjør det! Gratulerer og lykke til!

Skrevet

Da er vi to.... Har gått på p-piller i mange år. hatt noen pauser da mn ikke i det siste. Hadde en sjukkelig mes for ca 1,5 mnd sia. etter jeg begynte på igjen med pilla da ble det brun jeg velger å kalle det utflod lingnede.. Så ble jeg ferdig med det brettet og venter på mensen mn det har ikke komt. Testet i går to ganger begge veeeeeldig svakt posetive.... Men har testet før når ejg har vert redd for noe å da har det ikke vert antydning til strek eller fage på der strek to skal komme.. Så jeg kan vel ikke være aent enn gravid??

Har en søn på 5 fra tidligere. Han jeg er sammen med nå har jeg vert sammen med i snart 4 år mn vi br ikke sammen. Har snakket om det mn det har liksom ikke blitt enda.. Vi er begge i sjokk trodde ikke det var mulig nesten med p-piller.....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...