Gå til innhold

Mannen min bruker bleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

og synes det er så deilig å tisse på seg, slik at jeg må legge ham på "stellebordet" og skifte på ham. Mange som har det sånn?

Skrevet

Du tror det er mange siden du spør? Din mann er pervers.

Skrevet

Er det så galt å være pervers, hvis han har glede av det? Noen liker å bli tråkka på eller pissa på også, for eksempel.

Skrevet

Perverst er det uansett. Synes det er rart at HI spør om det er mange som har det sånn, det er det da ikke. Dette er abnormalt og ekkelt, men kjør på! Ulovlig er det ikke.

Skrevet

Trodde dette var et nytt innlegg i gutten min bruker bleie på skolen-debatten jeg...

Skrevet

Pappan in bruker bleie..

Men det er pga parkinson og rullestol.. kommer seg ikke på do alene

Skrevet

Jeg synes også det er deilig å bli stelt med, særlig når han smører på salve.

Skrevet

Og noen liker å bli driti på og spise det! Google "2girls1cup", fy faen så sjukt!!! Du burde være glad gubben din "bare" bruker bleie, finnes MYE værre ting enn det!

Skrevet

Jeg bare tulla. Han bruker ikke bleie. Beklager. Skal skjerpe meg.

Skrevet

Min mann bruker ikke bleie, og ikke tar jeg han på stellebordet heller. Så vi gjør ikke sånn.

Skrevet

Sexy...skal foeslå det for kjæresten i kveld sånn for å krydre sexlivet vårt litt. Ingenting er som en hjelpesløs voksen mann i tissebleie...mmmm. Merker jeg blir lit kåt nå....

Skrevet

Hahahah, ler meg ihjel..... syns jeg ser mannen min ligger der med full bleie...huff og huff.... og ÆSJ... ( fryyysninger)

Skrevet

Jeg har for lenge siden sagt at det var et rent tulleinnlegg (inspirert av en annen tråd her inne). Helt utrolig hva folk biter på og engasjerer seg i.

HI

Skrevet

Greit om det er pga. sykdom. Smakløse tulleinnlegg som dette, ødelegger en side som kunne vært bra.

Skrevet

Så det hadde vært greit å diskutere offentlig om min mann brukte bleie pga sykdom? Dustekjerring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...