Gå til innhold

Liten oppdatering til dere som husker meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått diagnosen pcos med insulinresistens:-( ingen eggløsning, og dermed ikke mulighet for graviditet:-( Vet ikke videre hva som vil skje, men akkurat nå er det ingen mulighet for å bli gravid, og vi venter til høsten med å tenke mer på det. Skal til legen 18.juni og får høre da hva han tenker. Men det ser altså ut som om det ikke blir to tette på oss. Nå bare håper jeg det ordner seg en eller annen gang, og at vi skal få oppleve å bli foreldre minst en gang til.

Masse lykke til til dere som er her, og ekstra lykke til til snuppis, monca84, carina81 og andre slitere som jeg har pratet med her inne:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men huffda.... Kjenner jeg ble sikkelig lei meg på deres vegner nå :( Må ha vært en utrolig kjip beskjed å få. Men jeg krysser fingrene for at dere får den hjelpen dere trenger for å få et barn til. Dere får kose dere med den dere har også krysser jeg fingrene for at dere får det etterlengta barnet deres etterhvert.

Stooor klem fra meg :)

Skrevet

Tusen takk Carina og hååååper inderlig dere får et lite gull veldig fort også!!!! Krysser alt jeg kan for det!!!!!

Takk for klem og stor klemmmm fra meg også:-)

Skrevet

Hei M-79

Fint og se deg igjen her inne, bare synn det ikke var med gode nyheter.. Men kanskje er dere heldige uten at dere vet det! Og plutselig sitter vel spiren... Er IVF et alternativ for dere eller??? Håper dere finner ut av det og at senhøsten blir produktiv og super! hehe

Det ordner seg nok for oss alle en dag=) Jeg krysser fingrene mine for oss alle.. Godt og ha dere supre damer her inne!

Stooooor klem til deg og alle andre slitere <3

Skrevet

Det var kjedelig - men på den positive siden betyr en diagnose at dere faktisk kan få hjelp! For det ER hjelp å få! Jeg har en venninne som ble gravid av seg selv med PCOS, men det er mye de kan gjøre for å hjelpe, også. Ikke mist håpet, stå på videre!

Skrevet

Hei. Jeg har PCOS og sannsynligvis insulinresistens. Min gynekolog mente at det er gode sjangser å bli gravid likevel. Jeg har nå en sønn på 2 år som ble til på metformin (pga insulinresistensen) og pergo (for å få eggløsning). Har du prøvd det? Da tok det ca 4 mnd pluss minus. DU har klart det en gang før så hvorfor ikke!!

Nå er jeg i gang igjen men denne gangen har det gått tregere. Fire doble kurer nå, men startet med en gang mensen kom så kanskje derfor.

Fikk forresten vite at også prøverør er et veldig godt alternativ for PCOsere om man ikke får det til selv :0)

Skrevet

Du fikk den diagnosen ja :(

Men, selv om det rett og slett suger! så har du nå i det minste noe å forholde deg til! *klem*

Og det er mange mange som blir gravide med diagnosen!! Kanskje det blir litt godt å ha en liten pause nå?

Uansett. Jeg er bombesikker på at det blir en baby til hos dere!!!!

Masse lykke til!!!

*stooor klem!!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...