Gulosten™ Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Litt dilemma, men noen skulle hatt penger inn på konto som ble registrert i nettbank for en uke siden (men ikke trukket fra konto før på mandag pga helg), men mottaker har enda ikke mottatt penger.... Mulig at det kan være et heng i systemet hos DnB...?? Noen som har opplevd lignende?
Ugl@ Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Nei, har aldri opplevd det, kun helg og helligdager det ikke har blitt ført over, men har da gått i løpet av første virkedag etter. De har jo tross alt flere overføringer hver dag, så lenge det er dekning på konto så skal det gå. Men feil kan sikkert skje, så da bør man kontakte banken, de har vel kundeservice eller suppert der som andre steder.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Ja, faktisk. Men du bør ringe dem og høre hvorfor det tar så lang tid.
Gulosten™ Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2010 Dette gjelder ikke meg, så derfor kan ikke jeg ringe. Den ene parten har ringt banken, og de bekrefter at pengene er trukket fra konto og kvittering er sendt. Den andre har enda ikke mottatt penger og er fly forbanna. Litt slitsomt, siden jeg blir sittende mellom barken og veden.
Mammaen til Isak Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Fra dnb til en annen bank, så ja det har jeg opplevd. Men innad i dnb eller mellom dnb og postbanken skal det jo gå veldig raskt da. Jeg hadde ringt å hørt med de!
Mammaen til Isak Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Da er det jo ikke noe personen som har overført pengene får gjort noe med så lenge han har kvittering med dato. Da får jo heller den som er fly forbanna ta ut sinnet sitt på banken sin!
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Overfører selv penger fra Dnb til stadighet, og da er de inne på den andre kontoen dagen etter. Kanskje vedkommende har trykket feil dato på forfall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå