Gå til innhold

Body Lotion med selvbruning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gifter meg om 3 uker, og kunne tenkt meg å få en litt bedre farge på kroppen ;-)

Noen som har en god body lotion med selvbruning å anbefale? Ønsker ikke å bli verken oransje eller unaturlig brun, kun litt gylden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med og spray tane deg? Jeg gjorde det ved et treningssenter (tror også hudpleiesalonger gjør dette) Betalte 500 kr og det varte i 2 uker. Jeg gjorde det pga av at jeg ikke blir noe brun bare rød.

Gjør det 2 dager før brullupet ditt sånn at den overflødige fargen forsvinner. Jeg fikk et kjempebra resultatt. Virkelig jevnt og pent, superfornøyd, det var verdt hver eneste krone;)

Skrevet

Dove Summer Glow gir en fin gylden farge, men kan smitte litt av på klær, så er kanskje ikke noe særlig hvis du har hvit kjole. Ville nok satset på spray tan, da får du fin naturlig farge.

Skrevet

Ok. Jeg tenkte på spray tan, og googlet litt om det. Og kom frem til flere som hadde erfaring med å bli "altfor" brun, og ikke naturlig. Så tenkte kanskje body lotion med selvbruning var det beste, da blir det bare litt glød i huden.

Må tenke litt på det. Takk for svar.

Skrevet

Jeg kunne faktisk kontrollere selv hvor brun jeg ville bli med spraytan. Fargen kom gradvis, og da jeg syntes det var nok gikk jeg i dusjen og ble ikke brunere.

Hvis du sier ifra til den som utfører spraytanen at du ikke vil bli veldig brun, tar de heller ikke på så mye.

Skrevet

Jeg ville personlig ikke valgt bodylotion med selvbruning før bryllupet.. sjangsen er alt for stor for at det blir ujevnt og ser rart ut!

Skrevet

T et par soltimer i uka frem til bryllupet, da får du fin farge. Ikke for mye. Det gjorde jeg før bryllupet mitt.

Tok spraybruning før et annet bryllup, funket bra, men det anbefaler jeg ikke når du skal være brud.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...