lille-venn-sept2010 Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Går det ann... Blir litt fortvilt... 1.gang på ordiner ultralyd sov vår lille venn, et hjert som slo, men ikke noe særlig mer bevegelsen enn det... 2. gang på 3D ultralyd i dag, sov vår lille med navlesnoren, begge beina og armene foran ansiktet... arg... Måtte opp å reise meg 3 ganger mens vi var der, og bytte fra å ligge på siden til ryggen flere ganger. Så resultatet er at vi må tilbake på onsdag... Barnet har det fint og det er jo det viktigeste, men hadde ønsket meg noen flotte bilder av ansiktet!!! den gang ei....
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Samme her. Jeg fikk vekket henne så pass at hun stakk frem ansiktet et lite øyeblikk og rakte tunge til oss! Men ellers lå hun og gjemte seg godt der inne. JM sa at hennes erfaring var at de like rå ligge med navlesnoren over ansiktet, hun tenkte det hadde noe å gjøre med pulseringen i navlesnoren og at denne kjentes beroligende på barnet. DET er jo hyggelig å tenke på da <3
Løvinna30 Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 min har sovet begge gangene her og. Sist gang fikk vi vekket han ... hvilken 3d ul var du på?
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Har hørt at de blir mer aktive hvis man spiser en sjokolade eller drikker litt brus eller noe annet søtt litt før du skal inn på UL.
FruBoger fødeklar Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Du burde ihvertfall ikke gå eller bevege deg veldig mye før en UL, for da sovner barnet av bevegelsene. Hold deg litt i ro og drikke søtt og kaldt før ULen, hvis du kjenner bevegelser så sørg for å skaff deg UL time når du "kjenner mest" på døgnet. Ta en sjokolade,slapp litt av og dytt på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå