Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jammen var det ikke noe mer jeg lurte på...

Altså; ved innsett synes jeg legen var så "rar". Hun satte inn egget, men det virket som hun satt etterpå å tenkte; Oj, fikk jeg egentlig satt det inn ??? Jeg turde ikke å spørre.

Vet dere om det skjer at leger "bommer" ved innsett, og at egge(ne) går til grunne av den grunn? Jeg er på rugedag 3 i dag, har hatt en bitteliten blødning. Er ikke bekymret, for dette forsøket tar jeg som det kommer. Men jeg lurer jo litt på dette om egget kom dit det skulle, da.

En annen ting; jeg er helt UTROLIG stresset i kroppen for tiden, nesten hyper. Har ikke kjent dette ved tidligere forsøk. Men det kan da umulig være bra med tanke på å lykkes?

Veldig takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141936771-kan-legen-bomme-ved-innsett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oiii, en blødning på dag 3?? Festeblødning?? :) :) :)

Tror forsåvidt ikke legen kan bomme, for de ser og vet hvor de går inn. Men ettersom jeg har forstått så blåses på en måte egget inn i livmora.

De sjekker jo alltid den slangen de går inn med etterpå, at eggene ble satt inn da....

Har fundert MYE på dette jeg også, ved mine to negative forsøk.... det ble nesten sånn at jeg trodde ikke legen fikk plassert eggene der de hørte hjemme. At de ble ødelagt på vei inn, osv osv.......

Men, jammen ble jeg gravid, og det var nok bare snakk om at jeg fikk et egna egg inn, rett og slett....

Masse lykke til som ruger, måtte du teste positivt!! ;)

Bomme vet jeg ikke, men at de må gjøre det i to omganger for embryoet blir med ut igjen ja....

Jeg hadde en ordentlig dårlig følelse når legen sa at de måtte gjenta det og mange tanker for gjennom hodet mitt. Jeg er imidlertid gravid tross dette stuntet så det skal gå ordentlig galt før alt går galt.

hei Niffi!

Synes du er flink å stille spørsmål jeg...

jeg opplevde at eggene ble med ut en gang...og at de måtte tilbake en gang til...tenkte at det ikke var særlig gunstig for da kunne livmoren spytte dem lettere ut igjen...

Noen steder sjekker de med UL at eggene ligger der de skal...det synes jeg er betryggende...de sjekker alltid sprøyten i allefall? Kikket ikke legen på deg med UL etterpå?

Vanskelig å svare på spørsmålet ditt....men regner med hun visste hva hun gjorde?

Blødningen kan komme av stikket i skjeden og er nok helt ufarlig...

Jeg hadde så høy puls de første dagene at jeg nesten kunne se hjertet slå utenpå kroppen...pust med magen...finn på ting som avleder tankene...gå litt korte turer...jeg ble værre av å ikke gjøre noen ting...men jeg har også vært hyper...tror følelsene raser i kroppen...kanksje du kan prøve akupunktur for nedroing?

Dessuten må jeg si at om stress påvirker resultatet, hadde jeg ALDRI blitt gravid...jeg snakker mye med eggene og sier "beklager at det suser litt mye adrenalin i kroppen nå...men bare fest dere så blir det bedre" :-D Forklar eggene hvorfor du er som du er ...det skader nok ikke...he he he...

LYKKE TIL MED FORSØKET NIFFI...Nå må det være din tur...

Tusen takk for svarene, jenter!!! Jeg har sagt det før, men sier det igjen; dere er helt enestående her inne :)) Blir helt rørt, jeg......................

Nurket; jeg har hatt en lengre samtale med egget mitt nå i kveld, hvor vi ble enige om å møtes sånn i midten av februar til neste år. Følte også at jeg måtte komme med en unnskyldning for den pepsimaxen og sjokkisen som det lille frysenurket må ta del i. Er utrooolig trøtt for siden....i morgen er det heldigvis min tur til å sove lenge :) Lå lenge og pratet med Lillegutt etter han hadde lagt seg i kveld.....så koselig......og så heldig jeg er som har fått oppleve det å bli mamma!!! Han må være det viktigste nå i denne prosessen. Kos deg videre med graviditeten, Nurket....

God klem fra Niffi

Lille Isa (jeg har jo gitt datteren din navn allerede) blir sikkert veldig glad for litt godis...slik er jo vi jenter...

...min lille på 18 uker (!!!) har måttet venne seg til både det ene og det andre ettersom kvalmen har kommet og gått...jeg drikker Cola så det skvetter noe jeg ellers aldri gjør..

...har fått rådet at man bør drikke Cola med sukker, ikke light osv fordi de stoffene vet man ikke så mye om som sukker...bare et tips...

Lykke til!

klem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...