Gjest sug lut Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Laksefilet i biter Små blomkålbuketter Sukkererter Hvitløkbiter 1 ts chili pickle Sitronpepper Maldon-salt Nå er jeg mett, hjernen fungerer optimalt (fet fisk) og jeg er supersunn.
Villa Perlesukker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Fisk er herlig! Vi prøver å spise fisk minst 3 ganger i uka. Har ikke spist laks på evigheter nå så jeg tror jeg skal prøve dette til uka. Sukkererter er jo bare så godt.
Gjest sug lut Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Rimelig også, kjøpte blokk m pasta- og woklaks fra Rema. Veldig overkommelig og kjapt og dødsgodt. Og så skal jo gamla ikke ha middag i dag siden hun skal på konsert.
Gjest Siklerotte Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Hehe, vel, synes mitt ostesmørbrød hørtes bedre ut. Varmt = absolutt ikke sunn! Green Day?
Gjest sug lut Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Oh yes. Green Day. Veldig. Har faktisk når jeg tenker etter ikke spist noe etter den woken. Ergo er det jo enda sunnere: mat som varer. Ostesmørbrød er alltid godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå