Gjest Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg fant denne ungen på lano-ungen 2010 Jeg måtte rett og slett bare stemme... Så ikke ut som den eldste babyen, men snakke meg om badeglede. Hadde tenkt å legge inn bilde av min egen beibi, men fant ut at jeg ikke har sjangs mot denne... Må bare sees =)
Mor Løvehjerte Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Så du syns ungen er så spesiell, at du ikke ønsker å legge ut bilde av ditt eget barn? Det får'n jammen meg si!
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 OKAY....? fin baby, men what liksom??? Syntes ikke alle mødre at de har den fineste ungen i verden?? Jeg vet jo at mine to er de fineste, ingen Lano unge kan måle seg opp mot de!!!!
The Bad Gal Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Hmmmm, babyen er fra Rogaland, du skriver typisk "rogalandsk" i profilen din (ein + ein = tri), jeg er ingen Einstein, men dette var jo en "diskret" måte å få folk til å stemme på din baby på, hehe.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Det var det som slo meg også. På en måte omvendt psykologi Søt baby, men så spesiell at den slår alle de andre barna, det var han ikke.
supersalg Skrevet 4. juni 2010 #10 Skrevet 4. juni 2010 hahhahaha jeg dauer! Enig med Salad fingers ja .(og btw jeg elsker salad fingers).
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2010 #11 Skrevet 5. juni 2010 Den babyen var egentlig ikke så veldig pen. Gøy at han smiler så mye, klart det, men veldig pen var han ikke... Men det MÅ jo være noe juks på denne konkuransen! Det bildet som ligger på førsteplass er ikke fint i det hele tatt. Ser kjempegammelt ut. Dessuten er det jo IKKE badebilde. Jeg trodde kanskje at det måtte være det? Hva søren er Lano-ungen hvis det ikke er badebilder?
Gjest Kira06 Skrevet 5. juni 2010 #12 Skrevet 5. juni 2010 Helt enig med deg ang bilde av den som ligger på førsteplass,"studentmamma". Her må det være noe juks! Men, må si at jeg synes det er dårlig gjort å skrive at "den babyen var egentlig ikke så veldig pen". Selvfølgelig er det noen babyer som er penere enn andre (og våre egne er selvsagt de peneste*s*), men som relativt nybakt mor hadde jeg blitt kjempe lei meg hvis noen hadde sagt/skrevet at babyen min ikke var så veldig pen. Høres sikkert veldig moraliserende ut her nå, men synes at man kan holde den slags for seg selv.
supersalg Skrevet 5. juni 2010 #13 Skrevet 5. juni 2010 virker som noe juks ja! ungen er IKKE stygg, men bildet er veldig kornete og rart.. Dette var merkelig.
duracellmamma Skrevet 5. juni 2010 #14 Skrevet 5. juni 2010 Veldig rart med det bildet som har fått flest stemmer, sist jeg sjekket igår /natt kl 01.00 var ikke bildet på noen av topp plassene så utrolig rart at personen har fått 3000 stemmer over natta. Seff så kan man jo reklamere men så fort? hmhmh... jaja.. er det juks så håper jeg noen blir tatt for det..
Tyra01 Skrevet 5. juni 2010 #15 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har meldt på godgutten vår, (her er han forresten, hehe: http://www.lano.no/bidrag/peder-akershus) og da jeg la inn bildet var det en som lå på 1. plass, som hadde over 6000 (!) stemmer... Men da jeg sjekket igjen dagen etterpå, var stemmene på ham redusert til ca 900. Under konkurranseregler står det at de teller antall "unike stemmer", så det tyder på at de sletter stemmer som f.eks kommer fra samme ip-adresse... Jeg håper i hvert fall det, de må da ha et system som fanger opp slik juks vel?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 5. juni 2010 #16 Skrevet 5. juni 2010 Ja, i konkurransereglene står det at det er hver unike stemme som teller, så hvis noen stemmer 100 ganger på samme bilder, fra samme ip-adresse så spiller det egentlig ingen rolle. Og det står også i konkurransereglene at bildet trenger ikke være tatt i et bademiljø, men bildet må være av god kvalitet og være egnet som bruk i reklame for lano.
Gjest eelis+kian Skrevet 5. juni 2010 #17 Skrevet 5. juni 2010 Han derre Hågan har juksa ja. Ingen får SÅ mange stemmer over natta, særlig ikke når bildet er av så dårlig kvalitet. Det har vært en del juks i Lano-konkurransen, blant annet stefaren min jukset på "mine vegne". Jeg satt der med over 1000 stemmer og tenkte "Åh, for en NYDELIG baby jeg må ha!", så viste det seg at det bare var juks :-( Haha, neida, men jeg var rask med å melde fra til Lano da. Jeg syns ikke noe om juksing i sånne konkurranser, folk flest ønsker jo å vinne på ærlig vis. Blir feil da at noen skal jukse seg til topps. Dessuten ble jeg fryktelig flau da gullet mitt datt ned fra over 1000 stemmer til "bare" 150-og-noe, hahaha! Jeg har forresten tipset Lano om juksinga igjen, og håper de får ordna opp i det kjapt.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. juni 2010 #18 Skrevet 5. juni 2010 I følge konkurranse reglene står det: "Bildet behøver ikke være tatt i et bademiljø"
Tyra01 Skrevet 8. juni 2010 #19 Skrevet 8. juni 2010 Må bare le litt, nå så jeg nettopp at han der Hågen som lå på 1. plass med det rare bildet og over 6000 stemmer er tatt bort Jeg søkte opp navnet, og nå ligger han på rundt 300 stemmer, så de fanger tydeligvis opp juks på en eller annen måte...!
lykkelig-mamma:-) Skrevet 8. juni 2010 #20 Skrevet 8. juni 2010 Off synes det er galskap hele greia...er d liksom om å gjøre hvem som har penest baby.. Jeg synes jo selvfølgelig jeg har di peneste babyene i hele verden, og d synes sikkert alle om sine egne..men å jukse er å gå over streken... Har selv valgt å ikke delta i konkuransen da jeg ønsker å skåne mine søte små fra sånne useriøse greier...
lykkelig-mamma:-) Skrevet 8. juni 2010 #21 Skrevet 8. juni 2010 Og selvfølgelig må dette være frk-j sin baby...hahahaha...hvem går inn og "reklamerer" for andre sine babyer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå