Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, da satt ikke spiren denne gangen heller. Fjernet pstaven 15. feb, å måtte da vente på mensen, så dette er 3. pp... Begynner på 4. pp når mensen er overstått.. Har en gutt født 2008, å ble da gravid uten å skulle bli det (glemte pilla), så hadde trodd det skulle bli lett, men er vell ikke slik.. Føler at nå når det er planlagt så tenker jeg mer på det og mulig jeg er så nervøs at psyken påvirker alt?? Ble bare så ufattelig skuffet når jeg våknet og kjente at nå kommer den. Gikk på do og da bare sto tårene i øynene mine, ønsker dette så inderlig, men må nok smøre meg med tålmodighet. Vil tro det går tilslutt :-) Har ikke stresset, fordi vi ønsket barn i 2011, for lillegutt er født på slutten av året og det ønsker jeg ikke for nr. 2. Har ikke tatt noen eggløsningstester, men vi prøver veldig ofte, som regel daglig, så dermed har jeg ikke gått til det skrittet enda, regner med det legger enda mer press på oss.

Jeg er 25 år, fra Troms, har vært samboer i 8 år og er nå klar for nr. 2 :-) Veldig klar :-) Håper noen joiner så kan vi følge hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også IKM Uke 26, 2 Juli..

Eggløsning kommer vel rundt 18 juni..

Dette blir min 2 pp :)

Nå skal jeg ha ei uke i Mallorca, kose oss i sola litt, og så blir det hjem og prøve igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...