Gå til innhold

Dårlig nattesøvn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede begynt å sove dårlig om natta som følger av denne graviditeten.. Våkner i 2-3tia av urolige ben (veldig urolige ben!!) og må opp å gå for at de skal roe seg litt ned. Og med det samme jeg reiser meg, faller det en stk. liten babygutt på blæra mi, så da er det på`n med tissing. Når jeg, endelig, får lagt meg igjen er lillegutt våken, og jeg synes det er vanskelig å sove når jeg kjenner lillegutt sparke, romstere og kose seg der inne..! :)

Meeen, er det ikke litt tidlig å allerede være så gravid (er i uke 23), synes å huske at det var nærmere 30. svangerskapuke jeg begynte med dette i første svangerskap?!

Uansett, det er verdt det alltså!! <3 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også oppe to ganger hver natt for å tisse. Så det er vel normalt da. ;) Er 20+5.

+ at jeg våkner hver enenste natt i tre tiden og er "uthvilt"- merklige greier,jeg som er Bmenneske er nå oppe klokka 9 hver dag.

Skrevet

Hehe.. Kroppen er ikke til å kjenne igjen bestandig!! :P Her er jeg så heldig at de gangene sambo har vært borte på jobb, så har gulljenta på 3 år sovet til 9-10 hver dag!! Deilig for meg som også er B-menneske!!! :) Håper det aldri tar slutt!! Hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...