Tøvsjura Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 En uke før jeg egentlig skulle over til 2.trimester begynte jeg å blø og jeg fikk påvist SA ved innvendig ultralyd på mandag. Det hadde ikke vært liv i spiren min på en god stund, men kroppen hadde ikke før nå forsøkt å ordne opp i dette selv. Fikk piller som har hjulpet meg med å få ut restene og nå venter jeg bare på at ukene skal gå slik at jeg får tanta på besøk og kan forsøke igjen om litt. Hører man er ekstra fruktbar etter SA/MA så håper det ikke tar for lang tid før det er vår tur igjen .. Er veldig trist og deppa og synes at alt er urettferdig akkurat nå
strikkedilla Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Så trist for deg at det endte slik. Fint å høre at du holder motet oppe og gleder deg til å prøve igjen. Lykke til!!
sk Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 uff det var veldig trist å høre, men så bra du er positiv på en måte da det kommer til å ordne seg det er jeg sikker på. masse lykke til videre
GogJSpentNå Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Huff.. Detter var trist.. Får håpe det klaffer snart å spira henger fast i 9 månter.. Lykke til vidre å trøsteklem
Tøvsjura Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2010 Tusen takk for alle trøstende ord. Vi har heldigvis to flotte barn fra før som vi koser litt ekstra med om dagene, de er gode å ha i denne tunge perioden. Vi håper at vi blir raskt gravide etter dette for vi hadde virkelig vent oss til tanken på å bli flere i familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå