Tobarnsmammaen Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Hei! Ser flere er klare for treff. Har satt opp et treff på Egon på Gjøvik mandag 14.juni kl 19. Håper MANGE har muligehet til å komme!
snafus87 Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Hei! Jeg vil gjerne være med, så fremt jeg får skaffet en barnevakt til toåringen min hjemme=) Dette blir imidlertid mitt første BIM-treff, så er det slik at vi møtes utenfor inngangen på Egon eller har dere gjemt dere innerst i kjelleren?, bare et rent praktisk spørsmål som kan spare meg for en del flauser ved at jeg slipper å hendvende meg til feil bord bare jeg ser en gravid dame der, hehe.. dette blir korslig=)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Hehe, kanskje jeg tør også, da Vi snakkes i morgen og avtaler da
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Da har jeg akkurat fått bekreftelse fra samboer om at han ikke har noen planer på mandag, så da ser det ut som at jeg kommer;) Har ikke vært med før, men finner dere vel tenker jeg;)
Tobarnsmammaen Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2010 Jeg reserverer et bord. Bare henvend dere i kassa og si dere skal på BIM treff, så unngår vi flauser;)
Tobarnsmammaen Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2010 Jeg fikk dessverre ikke kommet på treffet i dag pga sykt barn. Men håper dere ble en gjeng og hadde det fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå