Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Har så lyst til å kjøpe noe kult til kjæresten, men han er skikkelig vanskelig å kjøpe noe til. Nå sitter han og gleder seg som en unge til VM, så jeg tenkte å kjøpe en sånn fotballdrakt til gutten vår på 1 år, så han kan sitte sammen med pappa å se på. Vet han kommer til å digge det. Noen som vet hvor man får kjøpt sånne?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Hennes og Mauritz har til 49.50,- + solhatt og sokker De har England, Brasil og Italia tror jeg
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har kjøpt Brasil-drakt til gutten vår på H&M, kjempekul! Kjøpte hatt og sokker og, morsomt og billig:)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Hmm.. Han holder med Nederland og Spania.. Noen som har sett de noe sted?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Google det saa finner du sikkert ut hjemmesiden deres, saa kan du bestille paa nettet. Jeg har kjoept masse manchester united utstyr til babyen vaar paa nettet fra england. Mye mere utvalg og mye billigere enn her hjemme:)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 brio har noen halvstore bamser man kan kjøpe drakter til.. kan jo se om de draktene evt er passe =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå