Tinkakatinka Skrevet 4. juni 2010 #1 Del Skrevet 4. juni 2010 Har erfaring og har gode referanser som kan sendes pr. e-post. Selv har jeg store barn. Ellers er jeg en ansvarsfull, omsorgsfull og tålmodighet voksen med godt humør og har en positiv innstilling til det meste. Trives godt å jobbe som dagmamma. Hos meg går vi på turer, på lekeplasser, har sang/lesestund, aktiviteter tilpasset barnets alder og vi går i åpen barnehage 3 ganger i uken. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstid og har mulighet å ha barn hos meg på heltid/deltid. Barna får tilpasset sine egne behov og rutiner samt dem får ett varmt måltid hver dag som er inkl. i prisen. Passer min. 3 barn fra 0-4 år. Har en liten innkjøringsfase hvor barnet blir kjent med meg / oss og omvendt. Priser hos meg fast i mnd: 5000,-kr pr mnd. (fulltid) 3000,- kr for 3 dager i uken pr mnd 2500,-kr 2 dager/3 dager i uke pr mnd (deltid) 2000,- kr for 2 dager i uken Prisen hos meg inkludere alle måltider, yoghurt, drikke, salve, våtservietter, et varmt måltid hver dag, frukt og åpen barnehage. Alt du trenger å ta med er klær og bleier til barnet. Jeg tar forskuddsbetaling og skriver kontrakt. Du er velkommen til å ta en titt hos oss og vi ser fram til å høre fra dere. Interessert eller vil ha mer info. kan du ringe meg på tlf 97422912 Eller e-post: [email protected] Bor på Nærbø, Rogaland Kun seriøse henvendelser Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141936108-ledig-dagmamma-fra-august-2010/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå