sk Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 hei. har en syklus som ingen skjønnr seg på.. aner ikke når ting skjer i kroppen min, så det er litt kjiipt,men men håper litt i d fjerne ar noe kan skje plutselig. ikke noe som haster egentlig men blir jo til at et er noe en tenker mye på selv om en prøver å ikke gjøre d.. skulle ønske en kunne trykke på en knapp så var alt ok men det er vel litt vel optimistisk. håper alle får en strålende dag og helg. klem
strikkedilla Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Heisann! Jeg har også en veldig uregelmessig syklus, så jeg skjønner at du kan bli frustrert! Men vi lyktes i løpet av 3 mnd med vår datter som nå er 2 år. Jeg håper at det skal gå like fint når vi nå skal prøve oss igjen. (skal fjerne spiral om 2-3 uker) Lykke til videre!
sk Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2010 skal prøve til m nr to vi da, gikk 6mnd sist, men har ikke gått riktig inn for det enda men skjer d så skjer d. masse lykke til til deg også,det blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå