Puppen og lillemor Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 i går 21+5 kjente jeg plutselig masse liv.. Og det var så deilig!!! jeg innser jo nå (som så mange sier) at jeg har kjent liv tidligere - men nå er det helt sikkert. Det var rett etter jeg hadde lagt meg, og det var så mye at til og med samboer kunne kjenne noe av det Så da lå vi der i senga med de største smilene, tårer i øyekroken - og ingen av oss fikk sove. Dette begynner å bli veldig virkelig nå altså - og det er deilig etter en langt svangerskap med mye usikkerhet og bekymringer til nå! Nå skal jeg prøve å bare nyte det og ikke være bekymret..
Cat&Gullungene Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Ja, det er fantastisk, ikke sant!! Gratulerer så masse, det er en skikkelig merkedag den dagen man kjenner kraftlig og tydelig med liv ;-) Jeg er 22+6, og selv om jeg har kjent liv i mange uker, er det først nå den siste tiden at det liksom har blitt tydelig at det er en liten baby der inne ;-) Vi er jammen heldige, jenter!!!!!!!!!
*Nøtta* Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Så herlig! :) Og kjekkt at samboer fikk ta del i det også. Jeg har kjent liv lenge her,men hver gang samboer har prøvd så har hun blitt sjenert og sluttet. Mammajente dette! ;-p Hadde den beste morgenen idag da.. våknet av at hun sparket,og kunne tydlig kjenne 4 kraftige bank mot håndflaten. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå