Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg bare lurer. Noen har helt nydelige barn, mens andre barn ikke er saerlig fine. Saann er det bare. eksempel..2 barn som du ikke kjenner er paa kafe eller noe med foreldrene sine. Ene barnet er utrolig vakkert, mens det andre er lite fint. Ser moren til det sistnevnte barnet, at det andre barnet er mye finere enn hennes eget, eller vil hun likevel syns sitt eget er det vakreste?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Tror hun vil synes at sitt barn er verdens fineste ja. Men en greier uansett og se at andre barn også er fine
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Mine barn er "verdens fineste" for meg. De er etter mitt skjønn pene/vakre, men i tillegg er de snille, omsorgsfulle, kloke, morsomme, høflige, flinke, fantasifulle, hjelpsomme og en masse andre ting som betyr mye mer enn et modellvakkert ytre.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Når du er mye sammen med et barn(ditt eget) så blir du nok "tunet" inn på det og tilknytningen blir så sterk at man ikke ser helt objektivt på sin egen unge.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Jeg synes at jenta mi er den vakreste ungen jeg noensinne har sett. Det kan hende at jeg hadde syntes det uansett fordi hun er min unge, men jenta mi er veldig pen i følge andre også. Jeg tror at alle liker sin unge best, men det trenger ikke bety at de mener at barnet er det peneste i gata.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Jeg synes ungen min er veldig god. Vi blir ofte stoppet på kjøpesentre osv, hvor folk ytbryter "for en vakker unge" e.l. Men vet dere, jeg ser det ikke. Jeg syns han er god, men ikke vakker. Verdens beste unge selvsagt ;-) For meg!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Ikke rart at samfunnet flyter over av kroppshysteri når mødre er fiksert på dette så snart barna er født.....
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Ja, og jeg synes ofte at andre barn er litt stygge, skal jeg være helt ærlig.
The Bad Gal Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Tja, tror nok at man kan bli litt blind av forelskelse også. Er som med gutter man syntes var sååå kjekke før, når man nå i ettertid ser på gamle bilder, så var de ærlig talt ikke så himla kjekke likevel! Synes barna mine er nydelige, men tror nok at naboen synes at hennes barn er penere. Er jo bare sånn det er, heldigvis:-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juni 2010 #10 Skrevet 4. juni 2010 Selvfølgelig synes jeg mitt barn er verdens fineste- for meg! Om andre synes det samme er en helt annen sak.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #11 Skrevet 4. juni 2010 Tror det det ... jeg synes iallefall at jenta mi er den nydeligste i hele verden! I tillegg er hun smart, morsom og veldig snill :=)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 Saa dere kan ikke se at noen andres barn er penere enn ditt eget? Jeg snakker vel helst om babyer her..som er under aaret.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #13 Skrevet 5. juni 2010 09:20...HÆ? Tror du må lese innlegget en gang til.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #14 Skrevet 5. juni 2010 Nei, tror ikke jeg hadde sett det...men ser at også andre babyer er pene eller ei.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #15 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har 3 barn. Min største er 14 år og har alltid vært veldig vakker, både som baby, som barn, og nå som ungdom. Min mellomste er 7 år ligner veldig på sin søster men jeg kan se at hun er mer søt enn vakker, det har hun alltid vært. Hun har søt oppstopper nese, store blå øyne og er i det hele tatt veldig søt. Den minste er 3 år og han er lik sine søstre men har mørkere farger, og er veldig pen og kommer nok til å bli en ordentlig kjekking med årene. Jeg ser at andre har både vakrere og mindre vakre enn mine barn, og jeg ser at det er forskjell på mine egne barn:)
Lemonia Skrevet 5. juni 2010 #16 Skrevet 5. juni 2010 Jeg kan ikke se at andre barn er penere enn mitt. Han er definitivt den vakreste gutten som finnes. Jeg kan se at det er grader av skjønnhet blandt andre barn og jeg kan jo se at andre barn også er vakre, men ingen er finere enn min.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #17 Skrevet 5. juni 2010 09:21; stygge barn? Er det mulig?? Syns så og si alle barn er herlige, alle på sin måte :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #18 Skrevet 5. juni 2010 bortimot JA. hvem vil ha noen andres barn, uansett utseende?? Mitt barn er best og vakrest for meg. Selv om det har vært tider hvor jeg ikke alltid har syns hun har vært så billedskjønn. Nå er hun helskjønn rett og slett.
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #19 Skrevet 5. juni 2010 Mine to barn er de vakreste på jorden ;o) Aldri noen tvil om det!!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #20 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har 3 nydelige barn, men har ingen problemer med å se at andre barn er penere enn mine.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #21 Skrevet 5. juni 2010 Jeg tror at man fint kan se at ens eget barn ikke er vakkert utseendemessig. Men samtidig så har vel de fleste barn noen fine egenskaper som moren og faren ser. Jeg tror at man ofte fokuserer på det fine som barnet har med seg, uansett hva det er da.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #22 Skrevet 5. juni 2010 Jeg tror de fleste kan se at andre barn kan være penere. Men jeg tror ikke de fleste kan se hvor mye penere andre barn faktisk er
Gjest eelis+kian Skrevet 5. juni 2010 #23 Skrevet 5. juni 2010 Ingen er finere enn ungen min. Men hun her er ganske nydelig hun og: http://www.lano.no/sortert/flest-stemmer#/bidrag/amanda-sor-trondelag
Miss Honey Skrevet 5. juni 2010 #24 Skrevet 5. juni 2010 jenta mi er verdens fineste, søteste, gladeste, beste jenta i verden bevis: http://www.lano.no/sok?search=Maja+Lena&x=0&y=0#/bidrag/maja-rogaland-1 hehehe
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #25 Skrevet 5. juni 2010 Jeg syntes ikke barnet mitt var spesielt vakkert første mnd.., men så forandret hun seg litt. De lange øyenvippene grodde ut og øynene ble utrolig vakre og resten av fjeset likeså. Men så får jeg også mange kommentarer fra folk som synes hun er et av de flotteste barna de har sett. Jeg har sett barn som er like skjønne, men ingen som er finere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå