Gå til innhold

Endelig fått første time på fertlitetsklinikken Porsgrunn :) Kan noen forklare meg litt rundt hva jeg har i vente? :)

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her inne på denne chaten,og skulle gjerne hatt litt råd og forklaring på hva jeg kan vente meg på første time på fertlitetsklinikken? Er det flere fra porsgrunn her? Eller rundt i grenland....

Håper på litt hjelp/forklaring :) Takk c",)

Fortsetter under...

Hei på deg :)

Menneskene i Porsgrunn er helt fantstiske :) De er så forståelsesfulle og omsorgsfulle. På første time ( skriver det som vi gjorde) snakker du sammen med en lege. Der dere prater om situasjonen deres og hvilke metode som skal hjelpe dere frem mot en baby. Har dere vært gjennom sjekk av mannen sin sæd? Hvis ikke så gjør de det denne dagen,og ser hvor mye bevegelighet osv det er i cellene hans. De tok også innvendig ultralyd av meg for å se sånn ca hvor i syklusen min jeg var. Vi utlevert resept på medisiner samme dagen,og ble satt om til time for egguthenting. Vi ble satt på metoden ICSI. Pga mannens dårlige svømmere. Med den metoden tar de ut egg fra meg, og celler ifra mannen, og fører cellene til mannen min inn i egget. Også setter de inn igjen egget i meg når det har delt seg som det skal. Jeg testet positivt i går. :) SÅ det er virkelig mulig. Håper dette var til hjelp for deg.?

Lykke til. :)

Jeg gruer meg og gleder meg..... Er det veldig smerte fullt? :/ Jeg venter mens rundt den dagen vi har time....Så håper dem kan sette igang rimelig snarlig.... :) men det blir artig å høre hva dem sier :) Klem

Annonse

Hei

Vi står på venteliste i Porsgrunn. Jeg lurer bare på hvor lang den lista er:) Hvor lenge måtte dere vente fra søknaden ble sendt til dere ble kalt inn til samtale??? Håper ventetiden går FORT!!

Masse lykke til til dere,....og at dere kommer i gang veldig snart.

Klem

Det er forskjellig fra person til person hva de synes. Men på egguttaket så var det ikke behagelig syntes jeg. Hadde ganske mange eggposer de skulle ta ut egg ifra. Det reiv litt. Men du får medisiner som roer deg ned. Som sagt,det er ikke sikkert du reagerer likt som meg. Men å sette inn egg igjen var ingenting i forhold til uttaket :)

De har ferie i Porsgrunn hele Juli og 1 uken i august tror jeg. Kanksje dere for et forsøk før ferien :):) Håper det.

klem

Så de har ferie da? :S Huff....får håpe vi kommer igang før ferien da!:( men det spørs! Jaja.... Spennende blir det uansett.... :) Jeg gruer meg til å ta ut egg og å sette inn,men får håpe det går greit :) Takk for svar... :)

Vi også har endelig fått første time i Porsgrunn, stått på venteliste siden januar!

Gru-gleder meg til dette, håper vi får komme igang med en gang og at det klaffer på første forsøk.

Lykke til til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...