Gjest Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Har de siste dagene hatt en fæl stikning i høyre side, mener langt ut mot hofta..Akkurat som om det sitter noen med en nål og stikker meg. Noen med erfaringer? Kan jeg være befruktet utenor livmor? i en eggleder?? er vel et sted mellom 6 og 7 uker.. er litt bekymret nå.
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Tror ikke det er noe galt,er vel bare livmoren som strekker seg litt. Har stikninger jeg også, men jeg har allerede vært på ul og sett at nurket ligger fint plassert inni livmoren. Jeg er 6 uker på vei.
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Ja håper så inderlig at alt er ok, men synes det er så laaangt ut, denne stikningen, liksom ovenfor midten på låret..
mastermind Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Sikkert ligamentsmerter. Båndene til livmoren som strekker seg.
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Du kan jo bare ta en tlf til lege eller jordmor da, de er nok bare glad for å svare på alle spørsmålene vi lurer på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå