MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 har hørt man ikke skal drikke pepsi max når man ammer fordi ungen får vondt i magen?? gjelder dette også når man er gravid? får ungen vondt i magen inni der????
♥Axinija♥ Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Nei, kan ikke se at det skulle være fysisk mulig...men vær forsiktig med pepsien pga koffein innhold og det kunstige søtningsmiddelet! Tror de anbefaler max 1 liter med koffeinholdig drikk daglig.
Miss Snow Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har hørt at man skal være litt forsiktig på grunn av kullsyra, men det er bare "prat" jeg har hørt og absolutt ikke noe jeg kan si er verken rett eller galt. Jeg ville ringt helsestasjonen og spurt for å være sikker
Miss Snow Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Men det skal ikke ha noe å si under graviditet, nei! Bare man er forsiktig med koffeininntaket, som det ble nevnt ovenfor
2 boys & now pink Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Det er enkelte barn som reagerer på brus, kål, løk osv.. Ingen av mine barn har reagert, og jeg har durt frem på vanlig måte... Men det er noe du bare finner ut med å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå