YumYum2 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hei ! Jeg trenger hjelp fra dere småbarnsforeldre.. Jeg skal nemlig kjøpe en sånn vokse seng til min lille datter på 2.5 år. Sånn man kan stille på etterhvert som de vokser. Men jeg fant ingen på finn.no i mitt område. Noen nettsider dere kan anbefale?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Vet ingen nettside som selger denne, men denne så jeg i en reklame vi fikk i posten denne uka: http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfto=false&shopHasBeenSet=true&_nfpb=true&_windowLabel=venstreMenyPortlet&venstreMenyPortlet_actionOverride=%2Fportlets%2FvenstreMeny%2FshowProductGroup&venstreMenyPortletproduct_category_id=1005&venstreMenyPortletproduct_group_id=104&_pageLabel=page_varekatalog&vareKategoriSelect=1005
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Kan jo godt komme noe på finn selvom det ikke ligger noe akkurat nå. Anbefaler å legge inn sånt abm på annonser som inneholder ordet seng i ditt område. (folk har litt forskjellige måter å skrive vokseseng) Da dukker det nok opp en etterhvert:)
mastermind Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Vi har valentine uttrekksseng fra skeidar. Veldig fin 2000kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå