Mamma til Amalie*venter nr 2 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Har hele tiden har hatt stabil syklus,rundt 30/31 dager... hadde mens 15 mai og regna da med at jeg skal ha ikm rundt den 15/16 juni...og nå tenkte jeg at jeg da skulle begynne å teste el,siden syklusen min hele tiden har vært stabil...men får bare negative tester om og om igjen :/ Men nå "finner" jeg ikke ELen min... Er kanskje litt tidlig å fortvile enda?
løveprinsen <3 Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Heisann. Skal prøve å svare deg. Om jeg forstår deg riktig så hadde du første dag av siste mens den 15. mai. og om du venter mens igjen ca 15. juni har du en syklus på 30 dager. Stemmer dette? I følge eggløsningskalkulatoren på babyverden hadde du da el ca 30. mai. fruktbare periode tror jeg var fra 28.mai-3.juni. Om du ikke begynte å teste etter el før i dag, har du kanskje allerede hatt EL??? Uansett lykke til:)
Mamma til Amalie*venter nr 2 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 hehe,mulig ejg har forklart meg litt vanskelig nei,jeg begynte å teste EL allerede 27 mai,hehe,litt overivrig er derfor jeg stusser på at jeg ikke har fått EL nå.... Men ja,i dag er liksom den "siste" fruktbare dagen,og fortsatt ikke fått positiv EL test :/ Men har da testet hver morgen til samme tid,er det noen mulighet at jeg kan ha hatt EL mellom to morgener,om dere skjønner hva jeg mener i løpet av 24 timer mener jeg
løveprinsen <3 Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Det er kanskje en mulighet. Har hørt at man skal teste etter EL på ettermiddagen. Husker ikke hvorfor. Kan jo være at du har hatt EL en ettermiddag da:) Eller at du har sein EL denne mnd. Frustrerende når kroppen ikke oppfører seg som den alltid har gjort.
Mamma til Amalie*venter nr 2 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 ja det kan godt hende,jeg har forstått det som at man bare må passe på å måle til samme tid hver dag,men mulig jeg har misforstått Ja fryktelig irriterende :/ men men,vi får vente å se
☆ønsker_atpåklatten☆ fødeklar Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har brukt EL test i begge mine to tidligere graviditeter og også nå når vi prøver på nr. 3. Jeg har testet om morgenen og har aldri "misse/oversettt" EL. Jeg er sikker på at positiv test kommer, du må bare være tålmodig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå