Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Er så lei dem!! Ser jo ut som en idiot med de store puppene. Hva er egentlig kriterier for å få dekket brystreduksjon...?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 BMI under etellerannet..... Jeg søkte for noen år siden og fikk avslag. Da var jeg 97kg og 164cm høy.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Takk for svar, begge to. Men hva er kriteriet? Er overvektig, men puppene er likevel uforholdsmessig store, syns jeg. Er bare 1.60 og har str 80h nå. Hadde 80 f-g før amming. Dessuten er den ene en strørrelse mindre (altså g nå). Er en del plaget med nakke og rygg, hodepine, men har vel aldri tenkt at det er puppene feil, men at det er stress.
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Det er stor sannsynlighet at de er grunnen til problemene dine jeg har 100H NÅ før amming osv ...ofte er det kriterier og det er ofte en bmi grense hva den er på på hvet jeg ikke men hvet jeg må ned mange kg for og få det. men det spørs jo på hva legen skriver i søknaden din. hvet om andre som har fått beskjedt når de er kommet inn til kontroll at de må gå ned i vekt. gå til legen din og si at du ønsker bryst reduksjon og hør hva han /hun sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå