Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hehe, såppas ja. Nå er jeg egentli litt gla for at jeg ikke var på treffet alikevel, for jeg såg jo at alle havnet i avisa Tromsø dagen etterpå! :P (liker ikke å bli tatt bilde av)

Men alle dere damene såg jo fine ut. Og hvor mange dere var! :)

ville bare si at jeg håper vi kan få til treff litt oftere, slik at man blir enda mer kjent og kanskje kan fortsette med disse treffene etter at bebisene melder sin ankomst.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141933652-kjendis-h%C3%B8stmager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det va artig å bli intervjua av Tromsø og komme i avisa da! Selv om æ ikke har sett det, hehe, må se imårra. Vært i fylkesnemnda gjennom jobb i hele dag så ikke hatt tilgang på avis. Var flere som ikke likte å bli tatt bilde av, men det gikk jo fint, bra at vi så bra ut!

Ja, vi var ganske mange, veldig artig og koselig treff. Artig at det kom endel nye :) Tida gikk fort og praten gikk lett :) Håpe også vi kan treffes litt oftar og selvfølgelig at vi kan møtes med babyer! Da er det kanskje mest praktisk å møtes hjemme hos hverandre etterhvert (når vi har blitt bedre kjent og babyene er mer bevegelige). Billigere og koseligere er det også! Det gjorde vi sist gang på babytreff hvertfall. Hva tenker dere om det? Kafè går jo også fint da, hvertfall i starten eller hvis det finnes lekerom!

Æ drar på ferie imårra og e tilbake 20.juni i Nord-Norge, men da skal vi mest sannsynlig farte litt rundt til vi begynner å jobbe 28.juni. Men er med på treff i juli igjen! :D

Hehe, gjett om jeg fikk tyn på jobb! Prøvde jo å lene meg godt bakover da bildet ble tatt i håp om å havne litt utenfor bildet, men fotografen hadde visst vidvinkel så det hjalp lite...

Tusen takk for et fint cafèbesøk, håper også på flere treff fremover. Selv tar jeg ikke ferie før i juli.

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...