n74 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Vi har arvet en Stokke seng og jeg lurer litt på om vi skal montere den opp som liten eller stor seng. Bebisen er 14 uker og har til nå sovet i en vogge. Hvis vi montere senga som liten så ser det ut som at den er akkurat passe, og da er det kanskje ikke så lenge til den blir for liten? Monterer vi den som stor så blir den jo enorm i forhold til bebisen. Noen som har erfaring?
luva* Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Hei, Vi har en sånn seng. Krapylet er øyeblikk tre og en halv måned, og vi må veldig snart bygge den om. Så lenge dere ikke trenger å flytte den, så tror jeg at jeg like godt hadde montert den i den store versjonen.
myrull84 Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Hei! Vi brukte mini-senga frem til han var 3 mnd. Kunne sikkert drøyd et par uker til, men han akte seg ned med rumpa til enden og lå med beine rett i været eller ut av sprinklene. Veldig søt, men veldig upraktisk for han hehe:) Jeg anbefaler i allefall å montere den som liten først, selv om det kun er for et par mnd. Litt lunere omgivelser for en bitteliten snusk:)
n74 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 Takk for svar - blir nok å montere den opp som stor ja, så får vi heller pakke litt rundt bebisen så overgangen ikke blir så enorm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå