Gå til innhold

noen om litt om svake tester?fikk min idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk min første idag! på ikm dagen den er svak men rosa og hel IKKE sytråd strek heller...

men jeg tør ikke å rope helt hurra selv om jeg har visket det til meg i hele dag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen J98, J08 og ny spire
Skrevet

Jeg hadde også IKM i dag, og testet litt utpå dagen. Også jeg fikk en svak strek. En strek er vel en strek? Har tatt hundrevis av negative tester uten strek, så lenge streken er synlig litt, så har vi hvertfall Hcg hormonet i kroppen, og da er vi gravide!

Hurra!

Skrevet

hei lenchen!

jeg er sååå spent! håper virkelig det stemmer lurer på om jeg skal vente til i overimorgen med ny billigstrimmel og er den fortsatt positiv så kjøper jeg en cb digital!;D

har du tatt noen digital du?

har du regnet på termin alt?

masse lykke til klem

Skrevet

En strek er en strek :) Min første strek var også veldig svak, men testet igjen etter en liten uke og den var knallrosa. Gratulerer til dere begge!!!, for gravide er dere nok!

Gjest Lenchen J98, J08 og ny spire
Skrevet

terminen regnes forskjellig på ulike sider, men er ca 11.-12. februar. Jeg hadde termin 11. februar med min yngste datter, som ble 2 år 16. februar. Blir nok t tette bursager.

Jeg testet med First sign denne gangen, men har brukt digital tidligere som ble negativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...