tante grusom master of law Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Vurderer å skaffe en epilator, men fungerer de? Ser på nett at de tar hår på en halv millimeter. Da trenger man jo ikke å spare håret så lenge som når man vokser.
jordbærsjokolade Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Ja, det fungerer veldig bra. Gjør litt vondt da, til å begynne med i hvertfall men man venner seg til det og man trenger jo ikke å gjøre det så ofte heller:)
tante grusom master of law Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg er så barsk at jeg ler av all smerte, hehe:) Takk for svar! Tror jammen jeg skal kjøpe en. Er det veldig forskjell på de dyrere og de billige?
jordbærsjokolade Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Det vet jeg ikke altså, den jeg har nå kostet sånn 3-400 kroner og den fungerer veldig bra:) Kjøp en du, du kommer ikke til å angre altså!
tante grusom master of law Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 Og kan man bruke den under armene og på bikinilinjen, eller passer den best til beina?
Pysa Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Jeg foretrekker å barbere beina, men epilerer bikinilinja og under armene. Brukte emlakrem den første gangen, senere er det ikke spesielt vondt. Nå har jeg gjort det så mange ganger at jeg knapt syns det er ubehagelig.
jordbærsjokolade Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Jeg tør ikke å bruke den under armene, jeg tror det gjør litt for vondt for min del:) Men alle andre steder som skal være hårløse bruker jeg den på!
Lillebror og stoerebror Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 En genial oppfinnelse:) Løp å kjøp
tante grusom master of law Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2010 Takk for svar alle sammen! Att jeg ikke har fått med meg dette tidligere...
2søtesmåh Skrevet 4. juni 2010 #13 Skrevet 4. juni 2010 Jeg også!!! Men har dårlig erfaring med voks-strips..Må alltid gå over med høvel, også må man vente til håret har vokst såpass langt..Upraktsik.. jeg har "spinkel" hårveks og lyse, myke hår over alt....Vil det gjøre barebingen dårligere? Har inntrykk av at voks og epilatorer er best egnet for de med mørke, litt "stivere" hår???? Noen med erfaring på dette området..Og ja, gjerne link til nettbutikker ) Med type epilatorer..Er 33 og år og har egentlig vurdert det flere gang..Nå er det på tide )
LadyLuck & Skrevet 4. juni 2010 #14 Skrevet 4. juni 2010 http://www.pixmania.com/no/no/2550067/art/braun/epilator-silk-epil-xpress.html Denne har jeg fått annbefalt både her og andre steder, bare ikke fått summet meg til å kjøpe enda.. =P
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juni 2010 #15 Skrevet 4. juni 2010 Jeg syns det er grusomt vondt. Begynte å blø da jeg prøvde den under armene... tok paracet først også før jeg brukte på leggene... (PS jeg er ingen pyse, har født to barn under noe smertelindring og det var ikke kjappe fødsler eller noe, men epilator DET var grusomt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå