Gjest Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Eg er så stolt av han! (greit, han begynte å tisse på golvet, men var flytta over på potta). Han var SÅ fornøgd når det faktisk var noke i potta etter at han hadde såte der. Ditta ser bra ut:) Han prøvde og å gi beskjed om at han måtte tisse litt tidlegare:) Så det er mulegheit for at han blir bleiefri på dagtid, i løpet av sommaren:) Vi kryssar i allefall fingrane;) Han er snart 20mnd. og eg slutta å bruke bleie på han på dagtid no i helga. Og han har det på kun når han sover. Før eg bestemte meg for å prøve, har han ikkje gitt noko beskjed før han har måtta på do (men han sa av og til i frå når han hadde vore på do). Ditta er litt skryteinnlegg og kanskje litt motivasjon/inspirasjon til dei som har lyst å prøve på å få bleiefri unge.
Lemonia Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Så flott! Gutten vår er 18 mnd og vi har planer om å benytte oss av sommeren, med lite påkledning, til bleieslutt på dagtid, hvis han er villig til det da. Han elsker potta si (Fisher Price "trone" med musikk), men han vil ikke produsere noe i den og han sier ikke i fra når han må noe, så vi får se hvordan det går.
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Eg oppdaga at småen er mest opmerksom på at han går på do/må på do om han har på seg bukse. Så "joggebukse" er fint å ha på han;) Dei er lette å ta av og på, og lette å vaske. Når han går heilt naken er det ofte ikkje så viktig for han om han tissar, virkar det som. Så om det kan vere verdt å prøve;)
Lemonia Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Dere har altså på bare bukse (og truse?), men ikke bleie?
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 ja, brukar kun bukse. Har bestilt truser på nett, som kjem i posten snart, så då blir det vel til å bruke det og. Eventuelt kun truse, om det er fint veir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå