minimimmi Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Er vel ikke farlig? Er det flere som har kramper nå på slutten? Var syyyykt vondt da jeg våkna av det..... :-/ Sluttet med tran, men husker jeg hadde urolige føtter før jeg begynte på tran, så kanskje jeg bør fortsette. Noen som vet hvorfor man får kramper? Mangler vel et eller annet vertfall!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Krampe i leggen er au au det får det selv hvis jeg ligger i senga og strekker meg,kjenner det kommer så da er det bare og stoppe opp og strekke på beina gitt.. Vondt lenge etter på det der..
Lilla liten Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 det står ihvertfall i en av disse bøkene vi har fått hos jordmor at det er vanlig å få mot slutten av svangerskap pga dårligere blodsirkulasjon
Pixie Power Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Sånn generelt vet man ikke helt sikkert hvorfor. Har lest at det kan forverres av kasliummangel under graviditet. Men det er ikke farlig, nei. Bare fryktelig vondt - og det kan være vondt lenge etterpå. Hadde det et par ganger før jeg ble gravid. Nå kjenner jeg med en gang det er på vei, og klarer å forhindre det (hvis jeg ligger på ryggen i sengen og strekker bena + føttene, så har jeg lett for å få krampe. Så jeg tør ikke strekke for langt).
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 er noe jeg alltid har det gitt :S
Pixie Power Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Den siste store krampen jeg hadde på kvelden gjorde vondt hele dagen etter, føltes stram og støl i den leggen.
minimimmi Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2010 Tusen takk for gode svar :-) har heldigvis gått bort nå! :-) Håper ikke det kommer tilbake.............. Blir litt hypokonder av hele graviditeten, så mye nytt.....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå