Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Er hos leger(hatt 3forskjellige) på UL 1 gang i uka pga. et risiko svangerskap. Mannen min har tatt seg fri hver gang for å bli med.Har hatt tilsammen 12 UL.Er nå i uke 34. Den ene gangen mannen min ikke var med ble det tatt innvendig UL. Tilfeldighet tror dere?Ble dere dekket til?(ble ikke jeg) Hvilken uke tok dere innvendig UL?Hadde helt fin lengde på livmorhalsen. Vil virkelig ikke noie..er jeg bare teit?bare føltes rart at det ble gjort den ene gangen ikke han var med...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Har aldri blitt dekket til. Ville aldri tenkt noe over sammenhengen.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Var nok en tilfeldighet så ingen grunn til å bli paranoid;) Tok innvendig ul i uke 13. Gikk helt fint det
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Sant.Takk...er nok litt i tåka om dagen.Det er nok tilfeldig ja.Takk for "reality checken". Flau.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Du det samme skjedde meg. Men fikk beskjed om at det kun var for å se at livmorhalsen ikke var forkortet. Det er vanskelig å se det på utvendig UL og når en er så langt på vei som oss så ser en ikke babyen på innvendig UL heller. Så det var nok bare en litt annen kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå