lykkelignovember2010 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 begynner nesten å bli litt bekyrma for om det virkelig er noe inni der jeg altså. verken kjenner eller ser noen antydning til en liten forhøyning engang. flere som er i samme båt? sikkert normalt, men synes jeg hører om så mange som får kjapt mage.. nå veier jeg seks kilo mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid grunnet sinnsyk kvalme (som fortsatt vedvarer) men likevel. er normalvektig. Vil ha mage!!!!
MaleneAS Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Det e mange som ikke får mange før seint. Så du må nok bare ha tålmodighet å vente
MammaMia=) Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har heller ikke noe tegn til mage, er uke 15 selv, med tvillinger.. Har også gått ned 5 kg pga kvalme. (har litt heng etter ks fra forrige sv) så innbiller meg at det er grunnen til at magen ikke syntes ennå..
mov:) Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har gått ned nesten 10kg pga oppkast og kvalme. Da jeg var i uke 15, hadde jeg nesten ikke antydning til mage,men nå er jeg i uke 17 og jeg ser at d begynner å skje noe me magen..så man må nok bare ha tålmodighet:)
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 magen min kom frem ekstremt tidlig denne gangen, så selv om jeg "bare" er 12+3 så vises det godt at det er en liten en inni der=) Ei jeg kjenner var høygravid uten at noen kunne se det (såkalt bakovervendt livmor). Er veldig forskjellig fra person til person det der, så det trenger ikke bety noe som helst at du ikke kan se det enda=) magen kommer gjerne plutselig også
Puppen og lillemor Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 for å berolige deg litt kan jeg fortelle at jeg er 21+5 i dag, og magen har akkurat begynt å synes så vidt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå