Gjest Lenchen jente98 og jente08 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 IKM i dag. Tok en test på tirsdag som var negativ, men i dag viste den en svak, svak gravid strek, så jeg våger å tro at minstemann er på vei :-) Hurra!
Lullunutu Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Artig :-D Håper minstemann er på vei :-) Skal ha mensen di nærmeste dagene, så har det ikke kommet til mandag skal jeg teste, husker aldri når jeg ska ha mensen, bare at det er i begynnelsen av mnd.. Tok ut pstaven 15. feb, så vi har vell på en måte prøvd siden da.. Har ikke stresset, for vi vil ha i 2011, men har holdt på som vanlig, men nå kjenner jeg at det godt kan skje snart! Har ikke holdt telling på noen dager, og har generelt tenkt lite på det, før jeg nå plutseli stikker innom BIM hver dag.. Sist jeg ble gravid hadde jeg glemt p-pillene, så da var det absolutt ikke planlagt, så dermed har jeg tenkt at jeg kom til å bli gravid ganske fort denne gangen. Men det kommer når det kommer, samtidig så kan det godt komme nå, har vært tålmodig, ikkje svidd av en eneste test til nå.. Så nå kommer jeg nok til å bli utålmodig framover, for jeg forventer jo at det skal skje noe snart.. Hoff, skjønner du meg?? Helt forvirret av meg selv :-P Får bare vente å se om det skjer noe i helgen =)
Carina har to små gull Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet
snippsnapp Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Å, gratulerer!! Så utrolig kjekt for deg å se den svake, men så utrolige viktige streken:) Masse lykke til.
Gjest Lenchen J98, J08 og ny spire Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Tusen takk Gleder meg masse til tiden fremover... Litt trist å tenke på at dette sannsynligvis blir siste gang jeg skal gå gjennom et svangerskap.
AO3 Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Gratulerer! Jeg synes ikke du skal tenke så mye på det, men heller konsentrere deg om hvor heldig du er som har (snart) tre herlige barn. Kos deg som gravid, og sett pris på den fantastiske følelsen det er å ha en liten krabat inne i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå