Gå til innhold

Hjelp! Hva skjer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært prøver i lang tid nå, og har startet utredning for infertilitet. Forrige måned var jeg til lapraskopi uten at de fant noe galt, og vi fortsatte og prøve som normalt. PP`en etter begynte jeg å mistenke at jeg var gravid, mye var helt annerledes enn tidligere pp`er. Så kom mensen, litt forsent...

Gikk da til innkjøp av CB Fertilitetsmonitor og fikk av en eller merkelig grunn Maksimal fertilitet og varsel om eggløsning på dag 9. Dette er ikke normalt for min syklus som vanligvis har EL på dag 17-20. Dag 10 var også maksimal,dag 11 høy og dag 12 (idag) LAV.

Siden jeg reagerte veldig på at syklusen min nå var veldig unormal tok jeg for moroskyld en billigtest som jeg fikk med når jeg kjøpte testene i CBFM, og den viste Positiv umiddelbart?!?!

Gikk på apoteket og kjøpte en CB m/uke - GRAVID 2-3 ?!?

Så nå sitter jeg her og skjønner ingen verdens ting. Hvorfor i alle dager er den positiv?

1. KAN jeg har vært gravid forrige pp, men mistet og så henger det igjen HCG etter det? Altså en kjemisk graviditet?

Kan det være grunnen til at syklusen min er helt på bærtur nå?

2.KAN jeg ha fått mensen OG allikevel være gravid???

Men om man er gravid, så øker vel ikke hormonene som styrer eggløsningen? De er vel ikke tilstedeværende under et svangerskap?

HJELP!! Hva skjer??

Er det noen som har opplevd lignenede eller har peiling så blir jeg overlykkelig for svar, for nå er jeg så utrolig forvirret.

Forsøkte å ringe gyn men han var der ikke før i morgen... og jeg vil jo ha svar NÅ ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal svare på alle spørsmålene.

Det eneste jeg vet er at det går ann å være gravid å ha mensen som normalt.

Uansett Lykke til.. :)

Skrevet

Hehe, var litt frustrasjonsinnlegg. Skjønner at det er vanskelig å svare på :)

Må bare vente å se hva gyn sier antagelig.

Men takk for svar! Blir spennende å se!

Skrevet

når tok du siste test?

jeg hadde tatt en til cb digital etter 2 dager for å sjekke om d sto 2-3 uker eller gått ned til 1-2 uker jeg.

Skrevet

Det var lurt! :) Jeg tok første test i dag! Men kan kjøpe en ny i morgen og ta på mandag. For om det da har økt til 3+ så er jeg tydligevis gravid, og om den går ned så er jeg jo ikke! Takk for supersmart tips!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...