bassegutten Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Vi fikk vite at vi venter en frisk liten gutt Kjempe stolt! fikk fremskyvd termin fra 17 til 12 november. Gleder oss kjempe masse! Fikk med oss en cd med masse utrolig fine bilder og live klipp på. ***
Luna har født. Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Å så spennende. Gratulerer så mye, du er veldig heldig. Gutter er veldig kjekke!!
bassegutten Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 Takk. Nå var det bare det å finne et passende navn. hmm =\
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 oii, grattulerer, er du langt på vei? jeg skal på 3d i uke 15+6 og håper å kansje få se kjønn da.
bassegutten Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2010 Trodde jeg var 16+2, men fikk vite jeg var 17+1. Jeg tror nok det er sannsynlig du får se kjønnet i 15+6 ja Det går som regel ann så tidlig som uke 14/15. Gled deg! Håper dere får noen gode 3d-bilder. Det fikk ikke vi til, da morkaka og hendene var i veien for annsiktet, i tilleg til at han aldri lå i ro. Var vanskelig å få et klart 3D bilde da. hehe, ivrig liten krabat det her. Masse lykke til, til deg Nurke84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå